Heb jij zowel affiniteit met elektrische energie omzetting en software, en kan jij desnoods technische probleemsituaties recreëren en succesvol diagnosticeren? Dan is dit de perfecte uitdaging voor jou.

Als customer support engineer ben jij een echte technicus. Jij weet wel hoe een voeding werkt
en hebt kennis van verschillende toepassingen. Met jouw kennis en gedrevenheid is geen
uitdaging te groot. Stiekem vind jij verschillende gebieden van potentiële applicaties uiterst
interessant. Plasma? Laser? Deeltjesversneller? Waarom niet. Heb jij zowel affiniteit met
elektrische energie omzetting en software, en kan jij desnoods technische probleemsituaties
recreëren en succesvol diagnosticeren? Dan is dit de perfecte uitdaging voor jou.

 

Wat ga je doen?

  • Leveren van (technische) support aan klanten
  • Probleemsituaties systematisch benaderen en eventueel recreëren
  • Product trainingen geven

Wat vragen we van jou qua opleiding en vaardigheid?

  • Minimum is een MTS-opleiding
  • HBO of WO-denkniveau
  • Kennis van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een must.
  • Kennis van Duits of een andere Europese taal is een pré. 

Hoe zit jij als mens in elkaar?

  • Systematisch te werk
  • Passie voor techniek;
  • Behulpzaam;
  • Correct;
  • Representatief;
  • Communicatief vaardig;
  • Klantgericht handelen en denken;
  • Nauwkeurig;
  • Hands-on mentaliteit;

Wat bieden wij jou?

  • Je gaat werken voor een uniek technisch bedrijf dat power supplies ontwikkelt die nu nog
  • niet bestaan
  • Wij zijn een klein Mkb-bedrijf met korte lijnen
  • Goede arbeidsvoorwaarden qua salaris, pensioenopbouw en Adv-regeling conform CAO
  • Metaal & Techniek

Herken je jezelf in dit profiel? 

Reageer dan snel. Ben je op zoek naar een leuke, diverse en uitdagende functie? Dan maken wij graag kennis met jou! Wij ontvangen graag je (motivatie)brief en CV.

 

Heb je vragen?

Neem dan contact op met Angelique van der Loo of Jan Poortvliet via 0111-413656.

Application form

Message